HTML

Tűztánc

Friss topikok

  • korábbi Ájvett :): Pontosan ez az, hogy egyes szereplőket szeretünk, ezért van szükségünk arra, hogy mítoszok al... (2012.03.16. 00:32) Sissi és a történelem
  • ájvett: volt, hogy felébredtem, és lett volna gondolatom, de nem mertem úgy beleokoskodni, hogy lehet,hog... (2012.03.14. 22:57) Álomkór
  • csillanelli: ma pl. egy szakács-lapot olvastam a buszon, amiben rozmaringos bárányhús volt,amire én hangosan el... (2012.03.12. 23:46) Zenezenezenezene
  • csillanelli: a francia különben nekem is szerepel a terveim között. meg a kirándulások is :) meg a pohár bor, t... (2012.03.12. 23:41) Célok
  • csillanelli: nem, bár szerintem a hűség, a megbízhatóság legalább olyan fontos, mint a kezdeti nagy szerel... (2012.03.12. 23:40) Igen?

Címkék

Igen?

2011.09.29. 00:30 Zott

Beszélgettem a minap arról, hogy mennyire normális az, hogy elvágyódik az ember. B. szerint házasságban is megvan, hogy néha másra gondolnak, másra vágynak, mást szeretnének az emberek, és ez így van rendjén. Én viszont nem tudom, nem akarom ezt elhinni...

Tényleg nem létezik olyan, hogy megtaláljuk azt a Valakit, akivel teljesen minden rendben, aki miatt nem bánjuk meg, hogy le kell mondanunk sok-sok lehetőségről, aki mellett azt mondhatjuk, hogy igen, ha újrakezdeném is őt választanám, hozzámennék, vele élnék, ő lenne a gyermekeim apja? Nem akarom elhinni, hogy nincs ilyen, kétségbeesetten ragaszkodom az érzéshez, hogy márpedig de, én akarom...

Vagy valóban teljesen természetes lenne az álmodozás? Az ideális hercegről, akivel minden tökéletes? Úgy, hogy közben már megvan a saját nemteljesen tökéletes herceg férjed? Nem távolít ez el tőle? Nem zárkózol be a saját világodba menekülésként? És mit érezhet a másik emiatt? Vagy ő is másra gondol? Mindig azt hittem, az álmodozás meg a fejemben élő ideálkép keresése káros dolog. Most meg már teljesen nem tudom...

Jaj, hogyan lehet ilyen kilátásokkal bárkinek is kimondani az igent...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ajvett.blog.hu/api/trackback/id/tr86499525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csillanelli 2012.03.12. 22:27:38

az igent még akkor mondod, amikor mminden rendben. a kétségek csak azután jönnek. a zember elkezd unatkozni. szül egy gyereket, megváltozik a nőiessége. ha jól választott, akkor ezeken felül tud emelkedni valaki kedvéért. de csak érzelemből nem megy.

ájvett 2012.03.12. 23:27:43

hát ez nem túl biztató...egyébként is olyan antiromantikus lettem, pedig fiatal vagyok én még ahhoz...

csillanelli 2012.03.12. 23:40:32

nem, bár szerintem a hűség, a megbízhatóság legalább olyan fontos, mint a kezdeti nagy szerelem.
süti beállítások módosítása